onsdag 2 november 2011

Kundkväll för en god sak

Kundkvällen förra veckan var helt underbart trevlig! Roligt att så många tog sig tid att kika förbi. Hannah är en enormt varm och trevlig person, vi hade så skoj under kvällen. Tack för att du kom och bidrog till barnhemmet. Pengarna gör enorm skillnad!


Inbjudningskort delades ut inför kvällen




Fantastiskt generösa Edblad hade bidragit med produkter till gåvopåsarna, priset var 200 kr och pengarna gick oavkortat till barnhemmet

Fina Hannah och en av alla gulliga besökare


Fler gulliga kunder


Hannah och hennes vän som hade med sig en liten söt bebis









Alla bilder har jag lånat av Hannah

3 kommentarer:

Maria sa...

Gud vad kul det ser ut!
Hoppas jag får mig en titt på din fina butik nästa vecka när jag kommer upp!
kram

Jenny Linde sa...

En varm och härlig kväll! Hoppas det blir fler av dessa kvällar, så bra initiativ.

Jenny

Moa Svensen sa...

Härliga bilder, synd jag missade kvällen. Blir det fler?

Hej!